Dödssjuk...

Jag mår konstigt idag.
Har enda sedan jag vaknade haft värsta yrseln, allt bara snurrar..


Vad för dödlig sjukdom har yrsel som symtom?
Tror att det är det jag har.
Någon dödlig sjukdom.


Min syn blir ju sämre och sämre för varje dag som går..
Håller nog på att bli blind.

Har ju problem med magen också.
Har jätteont ett par dagar i veckan nu för tiden

Sen har jag sedan i förrgår haft en muskelknuta vid kanten på höger skuldra också.
Det gör ont..


Usch, stackars mig..

//Hypokondriken





Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag är också hypokondriker så om du berättar på bloggen vilken sjukdom det är så vet du att jag kommer få den inom kort. Blir ständigt smittat på distans och genom att läsa på internet. Så jobbigt.

2009-02-06 @ 22:04:04
URL: http://vivalanadja.blogg.se/
Postat av: PetramedAochE

Samma här, smittas jämt av alla bloggare som skriver om sina dödliga sjukdommar.

Cancer är min senaste grej.

Jag har nog cancer i det mesta, tror jag...



Och efter Magdalena Graafs hjärnblödning så har jag haft väldigt ont i huvudet, vilket ju måste betyda att jag har en hjärnblödning som trycker däruppe..



2009-02-07 @ 14:14:16
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0