Då var det klart! AVSLUTAT!

M trodde att jag skulle glömma bort att skriva detta inlägg, men där hade han fel!!

Det är förrgårkväll, och vi har gått och lagt oss. Jag ligger och löser korsord medan M, som vanligt, somnar snabbt som Rory racerbil.
Plötsligt när jag ligger där i lugn och ro och precis kommer på att 5 bokstäver för "Gör en effektiv kur" naturligtvis måste vara "Susen", så känner jag att det är någon som stirrar på mig. Precis när jag ska vända på huvudet åt M:s håll så hör jag att han säger något. Vad är ännu oklart, men det låter som "håblådeklaa". Ja, något sådant iallafall. Sedan utspelar sig förljande "samtal":

Jag: Va?!

M: Då var det klart! *lite tydligare*

Jag: Va? Klart? *börjar fnissa lite*

M: Avslutat *övertydligt uttalat*

Jag: Vad är det som är avslutat? *fnissar*

M: Det är någon som spelar! *börjar le ett mystiskt leende*

Jag: Hahaha, vad pratar du om?! *kan inte sluta skratta*

M: Det är så.  *Vänder sig om och "somnar om"*




Hahaha, lite humor så där på kvällskvisten sitter aldrig fel!

Jag har frågat M om samtalet och han kommer ihåg att vi pratade om någonting, men inte om vad det handlade om. Tråkigt, för jag hade sååå gärna velat vet vad det egentligen var som var klart och avslutat!


 

Kommentarer
Postat av: Moolin.se

KLOCKRENT! Sådana där samtal har jag varje dag med min man :D

2009-02-17 @ 13:43:49
URL: http://www.moolin.se
Postat av: PetramedAochE

Härligt! =)

2009-02-17 @ 17:02:02
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0