ABSTINENS!

Skriver hemifrån svärföräldrarna nu.

Anledning?

INGET INTERNET!!

Nu har jag varit utan internet i en vecka och jag har sånt fruktansvärd abstinens!
Det började på kvällen den 27:e december. Internet försvann, men då det har hänt förut och då varit borta i ungefär en halvtimme en timme så tänkte vi inte så mycket på det.

När det fortfarande inte hade kommit igång på söndagen så ringde M och felanmälde hos Glocalnet.
De hävdade då att det var vårat modem som var trasigt så de skickade ett nytt till oss.
På Tisdagen kom modemet.
Fungerade ICKE!
M ringde igen och då var det tydligen fel på stationen här någonstans så de skulle skicka någon tekniker som skulle fixa det.
Nu har det gått ytterligare 5 dagar och fortfarande så fungerar det inte!

This makes me crazy!!


Så nu vet ni varför jag inte har skrivit på ett tag, men jag lovar att återkomma såfort Glocalnet får tummen ur och fixar detta!


Kram 

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hoppas de fixar det snart, dina läsare saknar dig =)

2009-01-04 @ 23:11:58
URL: http://vivalanadja.blogg.se/
Postat av: Maria

Glocalnet det förklarar allt. vet en som fick vänta i flera månader. Har inte hör tom någon som gillar Glocalnet

2009-01-06 @ 19:33:56
Postat av: soeticz / bloggdesigner

vilken söt header du har :)

2009-01-08 @ 02:40:32
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: PetramedAochE

Nadja: Vad skönt att höra att jag är saknad =)



Maria: Ja, vi slapp vänta i flera månader iallafall, för nu är det fixat. Bara de inte tar betalt för dessa internet- och telefonlösa dagar bara, för då blir det krig...



Soetivz: Tack! =)

2009-01-08 @ 13:27:54
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0