Antikrundan

Var precis uppe och ammade E och passade då på att titta lite i min "to do"-bok.

I min "To Do"- bok skriver jag, innan jag "somnar", ibland något dagboksinlägg men oftast skriver jag om vad jag planerar att hinna med dagen efter. Jag brukar också skriva ner förslag på vad jag kan blogga om dagen efter ifall att jag inte kommer på något.

Igår skrev jag bloggrubrikerna:

  • Viktigt!
  • Veckans fråga
  • Duktiga A
  • Orkidéen
Som ni ser så har jag inte skrivit något av detta idag och ska jag vara sanningsenlig så brukar det bli så nästan varje gång jag försöker komma på något i förväg att blogga om. Detta har resulterat i att hela boken är fylld av "gamla" bloggrubriker som antagligen aldrig kommer komma ut på bloggen.

Sorgligt, men sant.. 

Ska kanske försöka få med iallafall en "gammal" rubrik i veckan, men oftast är det sådana inlägg som behöver en pigg och kreativ hjärna för att få dem läsvärda. Så vi får de hur det går med det..

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja jag ska bli kejsare och blogga lite som hobby sådär. Men ändå ha mer unika besökare om dagen än blondinbella har på ett år och ha snyggare tandrad än henne. Det är mitt livsmål :P

2009-01-12 @ 23:20:32
URL: http://moolin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0