I`M BACK!

Äntligen!!

Internet är fixat!!



Det är först när Internet försvinner som man upptäcker hur beroende man verkligen är av att kunna använda sig av det.
Flera gånger om dagen, nu under mitt internetuppehåll, har jag tänkt för mig själv att "det måste jag kolla upp på nätet", men mitt i tanken har jag kommit på mig själv och därför fått tillägga "...när internet kommer tillbaka."

Man är ju helt handikappad utan!
BLOGGEN, mailen, telefonnr., adresser, vad saker och ting kostar, tv-program, recept, vilka låtar som finns på ABBA-Singstar, tapeter, alla bloggar som jag följer m.m, m.m, m.m. Jag har inte kunnat göra nått...

Men jag har också märkt hur mycket tid som mitt internetande tar om dagen, för huset är numera kliniskt rent, veckoschema är gjort, i frysen är full av bröd och kakor, och renoveringen av A:s sovrum är påbörjad. Helt plötsligt har man hur mycket tid som helst över! Inte bra...
Jag har  till och med varit tvungen att bli beroende av Spindelharpan och Kungen, bara för att kunna fördriva tiden!

Inte nog med att internet inte har fungerat så har vi inte haft någon telefon! Vi har ju Ip-telefoni så inget internet = ingen telefon, och det har ju varit jättebra så här i dop-OSA-tider! eller inte...


Jaja, nu fungerar allt iallfall. Hoppas att det fortsätter så ett tag till, för nu ska jag uppdatera mig på allt jag har missat under mina veckor som internetlös!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Välkommen tillbaka gumman!!!!

2009-01-09 @ 13:48:52
URL: http://vivalanadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0