Ingen rast, ingen ro..

Idag är E inte nöjd med någonting, allting är tråkigt och jobbigt.


Jag lägger henne under babygymmet  - Roligt i 5 minuter sedan har hon tröttnat

Jag sätter henne i babysittern och ger henne en nallebjörn - Roligt i 1 minut sedan har hon har tröttnat

Jag sätter henne i soffan och så hon får titta på när A leker - Roligt i 3 min sedan har hon tröttnat

Jag tar henne i knät - Roligt i 2 minuter sen har hon tröttnat

Jag ger henne mat - Roligt tills hon har ätit klart

Jag lägger henne i sängen - Hon sover i ca 20 min sedan vaknar hon och vill upp


Så här har hon hållit på hela dagen!







Kommentarer
Postat av: Madeleine

Lilla sötingen ;-) allt bra då??

2009-01-26 @ 20:16:54
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: PetramedAochE

Ja då, allt är bra...förutom att jag inte kan sova på nätterna, vilket gör att dagarna blir lite små jobbiga när A varken kan stå still eller vara tyst längre än 3 sek och E inte vill göra någonting utan bara gnäller..



Men, annars är det som sagt bra; )

2009-01-26 @ 23:19:34
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0