Orkidéerna, min andra familj, del 6

Den sista orkidèn vet jag varken namnet på, eller har bild på blommorna.

Jag har letat igenom hela bild-biblioteket, för jag är säker på att jag har tagit kort på blommorna men jag hittar dem inte..

Det finns en stängel på orkidén just nu men det har inte slagit ut några blommor än.
Men de är i alla fall gul-oranga och spretiga, så nu vet ni det=)

Om det är någon som vet vad arten heter får ni gärna skriva det!

Sist ut är:


"gubben"





"Gubben" fick jag av M när jag kom hem från bulgarien, där jag varit med några kompisar, 2006.
Jag tror han hade saknat mig.

=)



Det var alla, tror jag!

Det känns som jag har glömt någon, men....jag vet inte...



Kommentarer
Postat av: Nadja

Snygg samling!!! =)

2009-01-21 @ 22:22:46
URL: http://vivalanadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0