På sovfronten intet nytt

Ännu en sömnlös natt och dimman tätnar.

Om det ska fortsätta så här så kan ni räkna med att mina inlägg i bloggen kommer bli allt svårförståeliga och inläggsfrekvensen kommer minska.

Jag menar, jag har problem med att komma på vilken fot jag ska sätta först när jag går, hur ska jag då kunna få till ett någolunda sammanhängande inlägg?
Det blir svårt. Men jag ska försöka iallafall!
Så lätt blir ni inte av med mig, men det vore sjysst om ni skruvade upp eran förståelse på topp och inte överger mig bara för att bloggen har en downperiod.

Lovar ni det, så lovar jag att försöka få till MINST 1-2 inlägg per dag!

Ska vi säga så?


Den skyldige:




Kommentarer
Postat av: Malin

Nämen, det där är sannerligen ett skyldigt ansikte!



Jag har full förståelse!

2009-01-12 @ 14:05:21
URL: http://moolin.se
Postat av: PetramedAochE

Ja, visst ser hon skyldig ut!



Att en sån "liten" tjej kan kan hålla mig vaken och förstöra min tankefunktion på detta sätt! Jag förstår inte..



Men jag tackar för din förståelse!!

2009-01-12 @ 14:58:05
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0