Give me the money, GIVE ME THE MONEY!

Jag pratade med min mamma på msn igår:


ingrd säger: Jag har spelat på V75 idag. Vill du vara med och dela vinsten  =P

Petra säger: JAAA, hur mycket kommer vi vinna? Några miljoner iallafall hoppas jag!

ingrid säger:
Ja, det måste bli det. Jag har bara spelat på välspelade hästar så då måste ju vinsten bli enorm

Petra säger: Ja, ju lägre odds destu mer pengar har jag hört! *börjar planera för inköpen jag ska göra med alla miljonerna*

ingrid säger: De första hästarna måste börja springa i mål nu. Och ja, du och jag har tänkt alldeles rätt när det gäller oddsen. Jag ska också planera nu

Petra säger: Låter bra!

ingrid säger: Vill du veta nummren på hästarna. Några namn eller kuskar han jag inte kolla. Jag hade 10 min på mig. Lopp1 2,7 Lopp2 2,6 Lopp3 6,14 Lopp4 6,10 Lopp5 3,6 Lopp 7 1,2,5

ingrid säger: Det är Åby och första starten gick nog för ca 30 min sen

Petra säger: Okej, har det gått bra hittills då?

ingrid säger: Jag har inte kollat! Resultaten kommer ganska sent tycker jag. De finns på Atg.se eller på text TV

Petra säger:
okej! Då får vi vänta ett tag då för att få reda på den exakta vinstsumman

ingrid säger:
Ja, det är ju inte säkert de vågar sätta ut den enorma summan men vi får väl se

Petra säger
: Bara de inte talar om var vi bor, så det börjar ringa massa tiggare sen, så får de gärna sätta ut vår enorma vinstsumma, för min del allså.

ingrid säger:
Nej, tiggare vill vi ju inte ha. Egentligen behöver vi nog inte kolla vilka hästar som sprungit i mål först för de är ju de vi har. Men det är klart vi vet ju inte hur mycket det kan bli. Vi måste tänka på att vi ska dela det med 2 men det räcker nog till en jordenruntresa för alla i våra familjer. Jag mena en varje år tills vi tröttnar

Petra säger:
Det låter bra mamma, det låter bra!

ingrid säger:
Ja, en bil till er och någon som renoverar ert hus. Det som inte är gjort. Naturligtvis efter era ideer. Mitt hus behöver också renoveras Först och främst hallen Måla tak väggar och byta matta på golvet. Färger överlåter jag till dig

Petra säger:
färger..hmm... ska fundera på det... Men du ville väl ha varma färger, var det inte så??

ingrid säger:
Ja men något som är snyggt och mordernt. Golvet måste tåla smuts och inte se skitigt ut direkt

Petra säger:
Okej, jag ska tänka över det och leta matrial och grejer. En presentation av det hela borde bli klar lagom till att pengarna kommer in på våra konton. Låter det bra?

ingrid säger:
Det låter bra . Då ska jag bara sätta mig och luta tillbaka och vänta

Petra säger:
Gör det!

ingrid säger:
Tack. Vi hörs lite snare när pengarna börjar rulla in på text tv

Petra säger:
Det gör vi. Puss

...

ingrid säger:
Vill bara tala om att första loppet vanns av häst nr 7!!!!

ingrid har precis skickat dig en vibb.


Petra säger:
Ja se där, pengarna är snart påväg!

ingrid säger:
Visst så är det! Kram



Sen detta har jag inte hört något från henne. Vad tror ni, har hon ångrat sig, tagit alla pengar och hoppat på ett plan till Bahamas?


Det skulle inte förvåna mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0