Annonsörer, var är ni? I`m waiting for you...

Jag var inne och kikade runt lite hos Malin A K A Fru Sörmlind och hittade då att man kunde köpa ett inlägg hos henne för 100:- .
Detta lät ju mysko så jag klickade vidare och kom då till ett ställe som hette Blogvertiser. 

Om blogvertiser:

Blogvertiser AB skapades under 2007 och förmedlar uppdrag mellan annonsörer och bloggare. Blogvertiser kopplar samman annonsörer och bloggare i syfte att skapa och sprida information och åsikter via riktade blogggar och därmed nå ut till exakt rätt målgrupp. Bloggarna får betalt att skriva och publicera blogginlägg beställda, men inte påverkade av, annonsörerna i syfte att skapa intresse om deras produkter, tjänster, websiter etc.


Man kan alltså få betalt för att skriva om en produkt eller tjänst och man behöver inte vara enbart positiv, om produkten etc. i fråga inte är värd det, utan man ska skriva sin personliga åsikt om den/det.

Detta lät ju underbart, så där registrerade jag mig omedelbart.
Nu väntar jag bara på att uppdragen ska regna in, för här ska tjänas pengar!

Kommentarer
Postat av: Malin

VÄLKOMMEN! Det finns en annan sida också som är lite mer aktivt, jag tjänade 80 kr på ett inlägg direkt. Där kan man skriva tre inlägg i veckan tillochmed. Bloggerwave heter det.



Tack för länken och för ditt besök, du kan väl skriva en liten kommentar nästa gång! ;D

2009-01-12 @ 20:01:05
URL: http://moolin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0