Snart dags för PetramedAochE:s UTMÄRKELSEUTDELNING

PetramedAochE:s utmärkelseutdelning börjar att närma sig.

Alla Kategorier är satta och vinnarbloggarna är valda, så nu kvarstår endast att skiva ner motiveringarna.

Detta kommer antagligen inte bli klart idag, men jag kan stilla eran nyfikenhet litegrann iallafall genom att presentera de olika kategorierna:

  1. Bästa Fighter
  2. Bästa Kändisblogg
  3. Bästa Släkt och/eller vännerblogg
  4. Bästa Tävlingsblogg
  5. Bästa Vardagshumorblogg
  6. Bästa Överlevare
  7. Bästa Tipsblogg

Vilka tror Du är vinnarna?

Kommentarer
Postat av: listoplisto

Jag funderar på att ställa till en scen på galan om jag inte vinner. Jag tänker att det ökar både glamour- och skandalfaktorn på hela galaprylen. Låter det bra?

2009-01-17 @ 09:35:12
URL: http://listoplisto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0