Årets julkalender

Om en timme börjar årets julkalender!



 Det ska bli riktigt spännande!
Jag har ingen aning om vad den handlar om, men jag hoppas att det är en julkalender a la Sunes jul för den är helt klart den bästa som har varit!
En julkalender ska ge julstämning, och mest julstämning får man, enligt mig,  när man får följa en tokig familj under deras förberedelser. Man känner igen sig i så mycket, speciellt de situationer där man förstår att tanken är god men allt bara går fel. Så känns det för mig en heldel här hemma, speciellt runt jul=)

Man vill att allt ska vara så mysigt och fint, men allt blir bara pannkaka!



Kommentarer
Postat av: M

Sunes jul är helt klart den roligaste julkalendern genom tiderna!!

2008-12-02 @ 11:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0