Dagen

När jag kom hem från dagis så la jag E i sin säng medan jag vek tvätten och la in i skåpen. Därefter fixade jag iordning en inköpslista på allt som behövs till veckans julgodis.

Sedan sov jag en stund

E ammad och blöjbytt, och sitter i sin babysitter och tittar på barnprogram.
Diskmaskinen är urplockad, iplockad och påsatt (nej, inga såna tankar nu!), och står ute i köket och mullrar.
Jag är lussekattfylld, mascarad och alvedonad, och sitter och bloggar.

Om en timme är det dags att gå och hämta A på dagis, sedan tänkte jag att vi skulle försöka ta oss till affären och inhandla det som står på inköpslistan *pekar uppåt*. Därefter blir det julgodistillverkning i massor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0