JAG ÄR TRÖÖÖÖTT!

Idag är jag trött!

E har vaknat flera gånger inatt, och sedan vaknade A vid 07.00 och tyckte att det var dags att gå upp.
I vanliga fall brukar han, när han är ledig från dagis, kunna sova till 8-9 iallafall, men inte i morse =/

Jag fixade lite mackor och placerade honom framför tvn, och försökte sedan att somna om.
Detta fungerade mycket dåligt för ungerfär var 3:dje minut så tittade A in och ville något.

- Jag är bajsenödig
- Titta, jag kunde bygga ihop denna själv! (visar en legogrej)
- Jag vill leka med S sen idag.
- Jag har stängt av tvn för jag ville inte titta mera på den.
- Klockan är 8 nu.
- Vara inne och vara ute är motsatsord.
- Att bada och inte bada är motsatsord.

Ja, hela tiden var det något jätteviktigt han bara måste ha sagt!

Så tillslut gav jag upp och fick avsluta min sovmorgonsförsök.

Så, som sagt, idag är jag trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0