Julkalender


En otroligt statistiskt korrekt undersökning

Tyckare: Jag:Tjej, 27 år
                 M: Kille, 26 år
               A: Kille, 4 år
                           E: Tjej, 2 månader

Jag: Nja, jag vet inte riktigt vad jag tyckte. Jag tyckte nog inte att den var så jättebra, men den kanske blir bättre efter ett par avsnitt.

M: Jo, men den var väl spännande!

A: Jag tittade inte på den.

E: ... *ingen kommentar*


Slutsats: Julkalenden tilltalar bäst pappor i 26 års ålder, och den tilltalar överhuvudtaget inte killar i 4 års ålder.

Kommentarer
Postat av: M

Mycket bra konstaterande.

2008-12-02 @ 11:50:11
Postat av: PetramedAochE

Till er som undrar varför jag inte skrivit något idag:



Blogg.se fungerar inte riktigt som det ska, så jag faktiskt inte ens logga in.

Men jag återkommer när det ordnat sig igen, förhoppningsvis ganska så snart!



Ha en mysig 2:a december sålänge!



=)

2008-12-02 @ 16:35:49
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0