Ensam mamma söker

Ikvällens "Ensam mamma söker" så valde mammorna vilka av killarna de ville ha med sig på en familjesemester.
Dessa familjesemestrar har jag en känsla av att de betalas av produktionsbolaget, men vem bestämde vilken familj som fick åka vart?

Jag menar det var en liiiiten skillnad på resemål!
En familj fick åka till Turkiet, en till Danmark och en stackars familj fick åka så långt som till Orsa i Dalarna!
Varför sån skillnad?
Hade jag varit de som fick åka till Dalarna hade jag varit redigt irriterad, måste jag säga?

Var det kanske så att den med flest barn fick åka längst?

1 barn= Sverige
2 barn= Norden
3 barn= Europa


Kommentarer
Postat av: Nette

ha ha, jag reagerade på samma sätt! Alla borde ju fått åka utomlands!!! :D

2008-11-09 @ 22:06:17
URL: http://kardemummagumma.wordpress.com
Postat av: fia&emelie

Är ledsen för missförståndet men denna bilden har Emelies mamma skickat till oss och kan garantera att hon inte har hittat den på er sida.



Men du har en bra läsvärd blogg det tackar jag för =)

2008-11-10 @ 10:57:37
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0