Ensamstående..

Ja, kl 05.40 i morse började min helg som ensamstående. Än så länge måste jag säga att det har gått relativt smärtfritt.
A kom in och la sig hos mig vid 8, och vi låg och myste en stund innan vi gick upp och åt frukost. E har sovit mest hela tiden än sålänge.
Just nu känns det nästan som att jag kommer överleva detta!! Fortsätter det såhär är det iallafall lugnt ; )


Jag frågade M igår om han kommer vara otrogen därborta i Hungary. "Jag känner ju ingen där..." blev hans svar.

Så det kändes ju tryggt iallafall.


Tur att jag har Prinsen som back up

Kommentarer
Postat av: Nadja

Visst är det jobbigt när man är "ensam kvar".

Tänk på att din M är din för att han tycker att du är den bästa tjejen han kan tänka sig ever, och för att ingen annan kickar ditt ass någonsin=)



Heja dig!

Kram och puss!

2008-11-08 @ 10:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0