Han ska lämna mig!!!

Imorse när jag kom ner i hallen så såg jag att det stod en resväska i hallen. Vad i hel*ete!!! Nu har M tänkt lämna mig!! Den jä*eln har skaffat någon annan!
Men efter att ha tänkt ett tag så kom jag på att....ja, han ska faktiskt lämna mig!
M ska lämna mig i morgon. Han ska nämligen åka till Buddapest med jobbet!

Hur fuskigt är inte det? Han får åka en weekend till Budapest, all expenses paid, jag får stanna hemma på soffan med två skrikande barn! Jag känner inte direkt att den ekvationen är speciellt ekvivalent, men jag kanske har fel...

M gör alltid massa saker med jobbet. Är det inte weekendresor så är det turneringar av olika slag (pingis, bordshockey, gocart, innebandy, 5 kamp är ett par av alla turneringar som varit), och är det inte turneringar så middagar och hockeymatcher som de får gå på. Allt är självklart gratis!

Jag undrar när jag (mammaledig) får en betald semester, eller middag, eller en betald vad som helst egentligen?
Jag får nog ringa Försäkringskassan och höra...

Kommentarer
Postat av: Annika

Glöm inte fråga om det finns något liknande erbjudande för mig med;-)

2008-11-07 @ 20:48:23
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0