Inte såå PK..

Vi satt nere i The Vardagsrum och A skulle alldeles strax gå och lägga sig.

Följande samtal utspelade sig:

A: Neee, jag vill inte gå och lägga mig!
M: Joo, det är väl skönt att sova! Jag har bytt lakan i din säng idag!
A: Lakan?!
Jag och M i kör: Du har fått nytt täcke.
Jag: typ..
A: Nytt täcke! *ser jätteglad ut*
M: Ja, med barbiedockor på!
A: *Chockad*
Jag: Åh, vad fint med barbiedockor på täcket!
A: *börjar snyfta* ...jag gillar inte dockor!!
M: Jo, men det är väl fint!
A: *börjar storgråta* Nääääeee!
Jag: Jag gillar dockor! Jag skulle jättegärna vilja ha ett täcke med dockor på!
A: *gråter*


M: ...jag skoja bara...

A slutar gråta men kommer istället med en lång utläggning om att han verkligen inte önskar sig några dockor i julklapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0