Musen är trasig!

Ja, datamusen alltså!
Den där plattan, på den bärbara datorn, som man styr muspekarn med verkar förlora sin kontakt med mitt finger ibland. Ja, det är väl relativt hälsosamt kanske vissa av er tycker nu, man ska ju faktiskt inte sitta vid datorn 24/7. Jaja, visst visst, problemet är väl dock att detta numera händer även när mitt finger har kontakt med plattan!
En kort stund kan den fungera någolunda, ibland rör den sig, om än lite hackigt. och ibland fungerar det inte alls. Detta är myyyyyyyyyyyyyyycket irriterande måste jag säga. Skulle behöva skicka in den på lagning, men det innebär att jag inte kommer kunna sitta så mycket framför datorn =( Hur ska jag då spendera mina amningstillfällen? Vad ska jag då göra under tiden det är reklam på tvn på kvällarna? KATASTROF skulle man kunna kalla det!
Sedan kan jag nästan lova er att när datorn väl är inskickad och datorreparatöerna ska kika på felet så kommer allt fungera jättebra! Jag menar hur ofta har inte det hänt?!
Jag tror att elektriska prylar är rädda för reparatörer, så de vågar inget annat än att fungera när de väl står face to face med en! Varför skulle de annars göra så mot en. Skämma ut en på det sättet? 

Vad ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0