En historia om min mamma

En sann historia:

Bakgrundsfakta:
När en av mammas hundar, Leia, var liten så fick hon vara i en bur byggd kompostgaller när mamma inte var hemma. Detta eftersom hon ej var rumsren än.

Historian:
Det var en gång min mamma som skulle åka till jobbet. Innan hade hon varit ute med hundarna och gett dem mat, ätit frukost och plockat undan den, och lagt Leia i buren. Trodde hon.
Men när hon skulle gå så kom Leia springande. Konstigt tänkte min mamma, för hon var ju säker på att hon hade lagt Leia i buren. Men men, hon tog Leia igen och gick återigen för att lägga i henne i buren. Väl vid buren upptäcker hon att, nej, det var verkligen inte Leia hon hade lagt i buren. För där på golvet ligger brödlimpan!




HAHAHAHAHAHAHAHA, detta har jag skrattat åt mååååånga gånger!

Hon kan vara lite disträ ibland min mamma!


= )

Kommentarer
Postat av: diana

Tack söta du för din gulliga kommentar och rösten på årets blogg! Läs gärna mitt nya inlägg om för tidiga julklappstips! =) KRAM! p.s. fin blogg du har, ska vi prenumerera på varandras via bloggkoll?? =)

2008-11-12 @ 18:56:20
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Muffin

fniss Den är sann alltså? Hur kul som helst!!!

Dessutom la jag av ett asgarv åt decilitermåttet =D

2008-11-12 @ 20:08:38
Postat av: PetramedAochE

Ja, den är fullständigt sann! Mamma har själv berättat den för mig.

Bröd i kylen och mjölk i skafferiet kan man ju förstå, ibland är man ju lite vimsig på morgonen. Men en limpa i hundburen?! Asså, jag kan verkligen inte sluta skratta!

=D

2008-11-12 @ 20:27:01
URL: http://petramedaoche.blogg.se/
Postat av: Linn

HAHAHAHAHAHAHA!! Ja, du är en bra kandidat iallafall!

2008-11-23 @ 16:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0