The Bachlor Pad

Jag sitter och ammar.
M är i källaren och pysslar med nått. Tvätten kanske?
Plötsligt hörs ett dån av hög musik därnere ifrån.
E rycker till och tittar på mig med tveksam blick.
-Det är inte jag, försvarar jag mig med.

Jag funderar...

M måste ha kopplat in sina värsting ungkarlshögtalare.
Då är det nog som jag anat.
M håller på att göra om källaren till en "Bachelor Pad"!
Det måste vara så. Snart kommer han tillbringa hela sin vakna tid där nere med sina kompisar.
Dricka öl och prata skit om flickvännerna, a la Al Bundy i "Våra värsta år"..

Bevisen hopar sig:

* Han vill flytta ner projektorn och bioduken.
* Han vill ha svärföräldrarnas gamla soffor och fotöljer så han kan ställa där nere.
* Han vill fixa iordning en del av källaren till vinkällare.
* Och nu då så har han installerat högtalare, cd-spelare och förstärkare!

Hela huset kommer dunka av Metallica och annan hårdrock... *suck*

Men så lyssnar jag lite nogrannare..
Vad sjutton är det han lyssnar på?

"Hit me baby one more time" med Britney Spears!

Kommentarer
Postat av: Towa

haha vad klockrent skrivet

2008-11-22 @ 18:49:01
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: PetramedAochE

Tack =)

2008-11-22 @ 19:08:34
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0