Glasögonorm

Jag pratade precis med mamma och erbjöd sig att betala glasögon till mig. Hon hade betalt min brors första glasögon, så om jag nu behöver glasögon så kunde hon betala dem.
Så på någon fredag (vi brukar alltid träffas på fredagar då mamma slutar tidigt på jobbet) så ska jag göra en synundersökning och sedan ska jag antagligen bli glasögonbärare!

Hur ska det gå? Kommer jag hitta några glasögon som jag passar i eller kommer allt sluta i en katastrof?
Börjar redan bli nervös!

Jag har alltid haft perfekt syn, det var först när jag var gravid med A som jag märkte att jag började se sämre och när jag nu väntade E så blev det ännu sämre. Ser jättedåligt på långt håll! Ibland har jag lånat M:s glasögon när vi sett på tvn och då har jag sett bättre, så vi har väl något liknande synfel. Men när jag har glasögon på mig så blir jag så störd av att se dem hela tiden. Men det vänjer man sig väl vid förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äsch du kommer säkert bli grymt snygg och hitta ett par kanonglasögon. Vilken snäll mamma du har.

2008-10-21 @ 19:30:46
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: PetramedAochE

Vad gullig du är, jag hoppas att du har rätt!



Ja, min mamma är världens bästa! =)

2008-10-21 @ 20:29:55
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0