Vinnaren i snork-tävlingen är korad!

Då var vi framme vid det ni alla har väntat på.
Avslöjandet av vinnaren till ett unikt retro barnplagg från snork!


Men först vill jag passa på att tacka Linn från Snork. Linn som inte bara syr underbart fina kläder, utan låter också mig lotta ut ett plagg här på bloggen!
Tack så hemskt mycket! 
Hoppas att du vill samarbeta fler gånger i framtiden!



Hur gick då dragningen till?


Låt oss se:



En lista gjordes i Excel där alla fick var sitt nr. Där stod även hur många lotter var och en skulle ha.



Sedan var det dags att göra iordning själva lotterna.
Jag investerade i färdiga lappar i en box, dessa delades upp i högar och de olika nummren skrevs på.





Många lotter blev det.
Nu var det dags för vikningen



Hälften vikt



Äntligen klart!



Lotterna lades i en påse.



A var redo!



Gräver runt.



Hittar vinstlotten.



Vem kan det vara?



A vet!



Nummer 47!!!!



GRATTIS NR.47!!!!!!















Ja just det, vi kanske ska kolla vem nr. 47 var!


Hmmm..




Ser ni inte vad det står?
Jag ska hjälpa er!
Det står: Jeanette med mailadressen  lilla_nettan@****** och bloggen Ett helt vanligt liv!



GRATTIS JEANETTE!!!
Nu kan du få den ärmlösa tunikan du önskade dig!


Jag skickar iväg ett mail till Linn på Snork  så kommer hon att ta kontakt med dig via mail och  ni kan bestämma vidare.



Till er som inte vann, bättre lycka i nästa tävling!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh så glad jag blir!! Kommer att lägga upp en bild på plagget i bloggen senare!

2009-02-16 @ 19:33:33
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com/
Postat av: Angelica

grattis till vinnaren :)

2009-02-17 @ 10:22:01
URL: http://tvattlapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0