Godistjuven...

Idag är det lördag, och lördag betyder som ni säkert alla vet GODIS!
A vet iallafall detta mycket väl och har därför pratat om godis hela morgonen. För en stund sedan kom jag på att jag ju faktiskt har en chokladask, som jag fått av min underabara mamma i alla hjärtans dag-present, som ligger oöppnad i skåpet. Jag går för att hämta den men när jag öppnar skåpet möts jag av något mystiskt...

Chokladasken är öppnad!


What is this?, tänker jag medan jag tar ner asken och försiktigt öppnar på locket.

Detta är vad som möter mig:




Jag tittar på M som ser oooootroligt skyldig ut.

Så... inte nog med att jag inte fick en alla hjärtans dag-present av honom i år, han har även ätit upp den jag faktiskt fick!


Ska det vara så? Va va va, ska det det? Tycker ni det? Är det så här det ska vara?
*Petra goes Sverker*

 

Kommentarer
Postat av: Marina

nej men då får han allt köpa en ny till dig! Eller flera...!

2009-02-21 @ 14:17:21
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: PetramedAochE

Ja, visst borde han göra det!!

2009-02-21 @ 14:40:05
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0