Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad!

Edvinsmamma
är den skyldiga, och jag vågar ju självklart inget annat än att anta utmaningen!


REGLER

1. Länka till den som utmanade dig.
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade!


Här kommer då Sju sanningar om mig:


1. Jag måste köpa en ny dator.
2. Jag älskar choklad!
3. Jag hatade att duscha när jag gravid. Jag mådde så illa och duschen gav mig ångest!
4. Jag har varit med i 3 och en halv musikal.
5. Jag har 1 helsyskon och 3 halvsyskon. Ett av halvsyskonen har jag inte träffat på mååååånga år, de två andra träffar jag ca 2 ggr om året. Alltför sällan med andra ord...
6. Jag har fobi för magsjuka, värst är det när barn får det och spyr rätt ut!
7. Jag är lite smått synsk.



Jag utmanar:


Fru Sörmlind

Nadja


Muppsan


Marina

Cristelle

Hanna


Jeanette

Kommentarer
Postat av: Elin

Roligt att du antog utmaningen :D



Jag är som dig när det kommer till magsjuka. Jag till och med skäller på sambon varje gång han mår illa i ren skräck för att han håller på att bli sjuk ;)

2009-02-16 @ 21:07:58
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Utmaningen antagen :)

2009-02-17 @ 10:53:28
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0