Beroende av alvedon, eller bara slapp och slö?

Varje dag så har jag något som jag skulle vilja kalla träningsvärk i benen. Detta tycker jag är väldigt konstigt, för den enda träning jag gör är att springa upp och ner för trappan ett par gånger om dagen här hemma och det kan, enligt mig, inte kvalificeras som träningsvärksbringande träning. Eller jo , jag hoppar ju i och ur sängen ett par gånger på natten också när E "ropar", men ändå..

Varför har jag så ont?

Mot värken brukar jag ta alvedon, och det jag nu börjar fundera på är om man kan bli beroende av alvedon på samma sätt som man kan bli beroende av treo? Dvs. kan det vara så att min smärta är att skylla på Alvendonen?

Det är inga mängder jag tar utan det blir kanske 1 alvedon om dagen, 5 dagar i veckan. Den mängden borde ju inte kunna resultera i ett beroende, tycker jag.


Vad tror ni?

Är jag så otränad efter graviditeten att jag får träningsvärk av en sådan här lätt vardagsträning?

eller..

Kan man bli beroende av Alvedon, och är det i såfall det jag är?




Kommentarer
Postat av: Nadja

Skulle tro att det är lugnt med Alvedonen, men det är bättre att du tar reda på vad orsaken till värken är och åtgärdar den.



Angåend bloggen är jag medveten om detta. Det beror nog inte på webbläsaren utan på operativsystemet. Jag sitter på en iMac hemma med McOS (och Firefox) och det ser sjukt snyggt ut, men i XP och VISTA ser det helt kajko ut. Blir tokig! Om jag kör position absolute så ser det kajko ut på min hemmadator, och då ser jag ju inte om det är snyggt!!! Never ending story. Ska försöka sätta den så lver helgen så får vi se vad jag gör i veckan.

Tack för feedback! PUSS

2009-02-13 @ 16:52:16
URL: http://vivalanadja.blogg.se/
Postat av: PetramedAochE

Kan man inte bli beroende av alvedon så är jag nästan säker på att det måste vara träningsvärk. Eller så är det sviter av foglossningen som spökar.



Puss

2009-02-13 @ 19:20:38
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0