Meddelande till alla som vinner:

Innan vi delar ut den första Utmärkelsen så har jag ett meddelande till alla er som vinner!


Eran vinst består av två saker:

1. En PetramedAochE-Award, som är personlig för ER och som ni får behålla alldeles för er själva.

2. En award av kedjebrevstypen, som alltså är tänkt att skickas vidare.


Eftersom jag förstår att många av er kanske inte gillar kedjebrevstypen av awards, så säger jag nu med en gång att
ni behöver INTE skicka vidare den om ni inte vill! Ni kan bara tacka och ta  emot, och jag blir absolut INTE grinig över det!

Men om det är någon som vill ge den vidare så gör ni så här:





- Kopiera bilden här ovan och lägg in den på din blogg.

 -Länka till den du fått den av

-Ge vidare till 7 andra

-Lämna ett meddelande på deras bloggar så de får veta att de fått en utmärkelse




That´s it! =D






Kommentarer
Postat av: ~Rödebäckaren~

Första gången jag är här inne idag så jag kommer nog garanterat inte få något pris (kanske en joker) men jag kommer vara här inne och kolla ändå och gratta vinnarna för jag tror säkert att det är värdiga vinnare allehop!



Måste dock klä på mig och dra och handla nu, återkommer senare och få lösa ikapp.

2009-01-17 @ 14:19:49
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: PetramedAochE

Du får ha en bra shoppingtur nu då, så ses vi senare!



Kram

2009-01-17 @ 14:27:41
URL: http://petramedaoche.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Det gör vi .. Hej sålänge.

2009-01-17 @ 14:35:46
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0