Äntligen Presentdags!

Nu ni mina kära vänner! Nu äntligen är det dags för er att få se bilderna på mina presenter jag fick av M på årsdagen i torsdags! Förrgår (Dagen D) på morgonen när jag gick ner för att göra iordning frukost till A innan han skulle till dagis, så möttes jag av detta:




Jag började med att öppna blompaketet och fann  en ny ORKIDÉ!




Massor med blommor!



Jättefina blommor!





Det var en:




Och sedan var det dags för det andra paketet, som innehöll:



En jättestor Ek-ram!
På pappret som sitter på glaset har han ritat två "huvuden" och skrivit M och Petra  i dem!



Värsta fina tavlan!!




Jag har nu fått förklarat för mig att han menade att vi skulle ta ett kort på oss tillsammans, och sätta det i ramen!

Jag som tyckte den ritade bilden var så fin...

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det orkidéer som är så lättskötta? för jag har en talang att alltid ta död på mina växter, fast tyvärr inte frivilligt då. jag skulle vilja ha lättskötta blommor som inte dör så snabbt. jag har såndär "garderobs-blomma" eller vad den nu heter, men det är ju tråkigt att bara ha blommor av En sort..

2009-02-13 @ 15:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0