Julkalendern lucka nr 5






I dagens lucka gömmer sig ett bloggtips.
Eller rättare sagt ett tips om en blogg som innehåller tips om andra bloggar.


I Lucka nr:5 finns bloggen Bloggtävlingar!

Alla vill vi väl vinna saker, och jag är vääldigt förtjust i alla bloggtävlingar som finns ute i bloggdjungeln. Oftast är det enda man behöver göra, att länka till tävlingen i sin blogg, och det är ju ingen större ansträngning.

Men..

Hur gör man för att hitta alla dessa tävlingar?


Jo serru, det är här mitt tips kommer in i bilden!
Ni förstår, Bloggtävlingar är en blogg som består av tips på tävlingar som finns i andras bloggar.
En superbra sida för alla som gillar att tävla!
Åtminstone en gång i veckan kikar jag in där för att kolla vilka tävlingar jag kan tänkas vilja vara med i .
Bloggtävlingar kan man inte "bara" gå in och leta upp olika tävlingar man vill deltaga i , utan man kan också, med ett par enkla knapptryck, lägga in tips om egna tävlingar man har på sin blogg.

 Tyvärr har inte alla tävlingsarrangerare upptäckt den här sidan, eller fördelen med att lägga upp sin tävlingen där, så riktigt alla finns inte där. Men helt klart väääldigt många!
Om bara ryktet om sidan sprids så kommer det snart dyka upp ännu fler tävlingar där, det är jag säker på.

För detta är en sida som både gynnar oss som tävlar OCH tävlingsarrangörerna!




Kommentarer
Postat av: Beckah

jag tycker inte heller att ett barn ska hållas ansvarig för vad en vuxen gjort. jag tycker att hon ska hållas ansvarig för vad HON gjort, dvs hållt käften och tittat på. En jävla fitta är vad hon är och hon förtjänar döden. En 15-åring är inget litet barn som inte vet vad som är rätt och fel. vaddå rädd? ASG det är en förbannat lam ursäkt. Jag anmälde en familj när jag var 12 år för att marnen hade märken och jag hängde hmma hos dem och såg att något var fel. jag tog med mig barnen och gick till soc. i det fallet var det inte på ljusår lika illa ens. en 15-åring är fan inget barn, i sverige är man straffmyndig i den åldern av en anledning. jag var mamma när jag var 15 år. så kom inte och snacka om att man är ett oskyldigt barn. hon har blod på sina händer och hon ska plågsamt brinna i helvetet. jag önskar ehnne ett långt liv av plågsamma minnen innan dess.

2008-12-05 @ 19:08:27
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Kommandomamman

Nämen! Du måste ha missat min adventskalendertävling. :-D

2008-12-05 @ 21:43:02
URL: http://kommandomamman.blogspot.com
Postat av: PetramedAochE

Det var ju jätteduktigt att du gjorde det du gjorde(en eloge till dig), men alla är inte som du.

Självklart visste hon att det var fel, något annat har jag inte sagt, MEN, extrem rädsla kan tysta de flesta. Och bevittnar man en sån grov missahandel så kan jag lova dig att man blir mer än bara rädd, man blir skräckslagen.

Du vet ingenting om henne, antar jag, och då anser jag att du inte heller ska dömma henne bara genom en text du hittat på nätet.



Jag anser att man fortfarande är ett barn när man är 15 år. Alla mognar inte lika tidigt, så bara för att du tycker att du var en väldigt mogen mamma när du var 15, så betyder inte det att alla andra 15-åringar är lika mogna. punkt

Och sedan att du tycker att hon ska "plågsamt brinna i helvetet" och att hon "förtjänar döden", det tycker jag bara är otroligt dumt sagt.

2008-12-05 @ 21:45:40
URL: http://petramedaoche.blogg.se/
Postat av: PetramedAochE

Kommandomamman: Nä, jag har allt sett din tävling =)



Men jag får bara äta godis på lördagar (för det har min mamma sagt), så jag kan inte ha en chokladkalender...

2008-12-05 @ 21:51:47
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0