Matinhandlingsproblem

M skickade ett mess om att han skulle sluta tidigare idag  så vi kunde åka och handla mat tillsammans, för sedan så skulle han tydligen åka och träna med en kompis.
Detta funkar för mig väldigt dåligt eftersom jag ALLTID åker och fikar med mamma på fredagar innan M kommer hem.

Så vad ska vi göra?

1. Jag åker och handlar själv efter mammafikan? - JAG ORKAR INTE; JAG ÄR TRÖTT!!!

2. M åker och handlar själv när han kommer hem tidigare från jobbet? - HAN KOMMER MISSA HÄLFTEN AV ALLA SAKER JAG VILL HA OCH BEHÖVER!

3. Jag struntar i att åka och fika med mamma, och åker och handlar mat med M istället? - KOMMER INTE PÅ FRÅGA!!

4. Vi struntar i att handla, och får då dricka vatten och äta is till middag idag? - IS OCH VATTEN? SKOJAR DU MED MIG, ELLER?

5. M struntar i att åka och träna med en kompis, så att han kan åka och handla mat med mig istället? - JAAA, det låter som ett utmärkt förslag i mina öron!


Vem vill ringa och övertala M om att nr. 5 är det enda rätta förslaget??

Inte jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0