Surat

Det har blivit dåligt med inlägg idag, och jag hinner inte skriva så mycket nu heller.
Jag håller på med att baka lussekatter (ja, igen..), och innan dess så gjorde jag de där julgodisarna jag skrev om förut.
Jag har inte smakat på dem än men jag tror nog att det blir dem som kommer i dagens lucka.

Tidigare i dag så var vi som sagt och shoppade julklappar. Det gick väl så där, efter en affär så kände M att vi var klara.
Då hade vi handlat 1(!) julklapp! Så det blir bara A som får julklappar i år...

Nä, så hemskt är det väl inte, men jag kan ärligt talat säga att jag blev iiiite smått irriterad på M, som inte förstod att när jag pratat i en vecka om att vi skulle köpa julklappar i dag och fixat barnvakt till A, så var det inte för att gå in i EN affär och köpa EN julklapp.

Jaja, jag får väl åka ut själv (eller ja, själv och själv, med A och E), och köpa resten av julklapparna någon dag..

Nu har jag iallafall surat färdigt och fått lite saker gjort här hemma, så jag känner mig iallafall lite nöjd med dagen.


Ps. Jag skulle köpt vinterskor idag också, men det blev inte heller av. Så nu kommer jag förfrysa mina tår i morgon när vi ska på Lisebergs julmarknad! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0