Sömnproblem VS mitt indiska tält

Det gick inte så bra att sova förrut. E somnade med en gång, men jag låg som vanligt och funderade, och funderade.

När jag var liten hade jag en dagdröm som jag alltid tänkte på när jag skulle sova. I drömmen var jag jätterik och kom till skolan  med helikopter! På rasterna satt jag i ett stort tält på stora pålar, med livvakter som stod utanför. Tältet var inrett i indiskstil med massa tyger överallt. Bara speciella inbjudna fick komma in i mitt indiska tält.



Då var det roligt att gå och lägga sig.Varje kväll kom jag på någon ny spännande detalj!

Vad tänker jag på för något roligt och spännande på kvällarna nuförtiden då?
Jo, allt jag måste göra, alla problem och bekymmer!


Det kanske inte är så konstigt att jag inte kan somna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0