Amningshjärna del 2

För typ 2 veckor sedan tog vårt dåvarande schampo slut. Eftersom vi har maaassor med halvfulla schampoflaskor i ett skåp så tog jag med mig en av dem in i duschen nästa gång jag skulle tvätta håret.
Sedan dess så har det kliat i min hårbotten! Och VARJE gång jag står där i duschen så tänker jag att jag måste komma i håg att ta med en annan flaska nästa gång. Men jag har än så länge, många duschningar senare, aldrig kommit ihåg detta!
Flaskorna står däruppe och jag duschar därnere (den duschen har mer sprutt i slangen), så det inget jag kan hämta mitt i duschningen.

Men det värsta var igår när jag skulle duscha.

Jag håll på med mitt vanliga "innanduschen"-toalettbesök och råkade kasta ett öga till höger. Där på golvet i duschen ser jag att M ställt en ANNAN schampoflaska! Åh vad bra, tänker jag, då behöver jag inte springa upp och hämta en!
Jag ställer upp flaskan på "duschhyllan" och börjar duschen. Jag tar schampot och börjar massera in det.
När jag står där och löddrar som bäst, då upptäcker jag det! Jag har försjutton tagit det där himla klischampot i allafall!!


Men denna gång gav jag inte upp så lätt iallafall. Jag sköljde ur schampot och schamponerade en gång till, då med det rätta shampot!

Schampo VS Petra
537   -  1
  

Kommentarer
Postat av: Isabell

Vart har du köpt de söta husen som lyser?

2008-11-30 @ 18:39:11
Postat av: PetramedAochE

De är köpta på Guldfynd, men det var ett par år sedan, så jag är inte hundra på om de finns kvar eller ej.



=)

2008-11-30 @ 18:46:23
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0