Kevin, Robin E, Robin B, Johan Palm, Alice och Anna

Kevin: Ja, han var ju som vanligt jättebra! Kanske inte det bästa han gjort, men han är ju ändå så mycket bättre än de andra deltagarna. Vinner inte han så är det något fel på tävlingen helt enkelt. Han ser ut som en riktig artist på scenen, det gör inte det andra. Sedan har han MYCKET bättre uttal (när de sjunger på engelska)!

Robin E:  Dansbands-Robin sjunger bra, men han ger mig ingenting... och då tycker jag nästan att detta är hans bästa framträdande. Han kämpar och kämpar och tar i enda ifrån tårna men jag tror ändå inte att han kommer nå enda fram..

Robin B: Om Robin bara lärde sig att röra sig på scenen så skulle han vara kanon. Därför var det riktigt smart av killen att placera sig på en pall hela låten, så blev han av med det problemet. Han sjunger bra och har en egen röst så det det kan nog bli något av grabben!

Johan Palm: Johan, johan johan, även du behöver gå en kurs i hur man rör sig på scenen. Ibland funderar jag på om jag har förutfattade meningar när jag utvärderar Johans olika framträdanden... Men nä, jag gillar verkligen inte där här! 
Tycker det var mer eller mindre KA-TA-STROF!

Alice: Så liten, så söt och så glittrig. Man kan inte annat än att gilla henne! Hon har ju ingen Soulröst, men det gick heltklart galant ändå. Det skadar ju inte att jag älskar låten också=)
 
Anna B: Jag älskar denna låten men nu var det verkligen inte bra. Falskt och dant! Ska man sjunga en så ny låt så måste man försöka göra den till sin egen, gör man inte det så måste man göra den sååå mycket bättre än orginalet. Det här var hästlängder från orginalet!!


Näst: Duetter

Kommentarer
Postat av: Pupa

Spännande! Håll mig uppdaterad ;)

2008-11-14 @ 21:20:38
Postat av: PetramedAochE

I will! =)

2008-11-14 @ 21:31:49
URL: http://petramedaoche.blogg.se/
Postat av: Pupa

Jag försöker desperat titta på klippen på nätet men det funkar inte :(

2008-11-14 @ 22:01:58
Postat av: PetramedAochE

Tråkigt, men det fixar sig säkert! Du får prova igen imorgon (tröstar)

2008-11-14 @ 22:40:30
URL: http://petramedaoche.blogg.se/
Postat av: Pupa

Det funkar inte för att jag inte är i sverige och de har bara rättigheter att visa inom sverige, tyvärr...

2008-11-14 @ 22:55:40
Postat av: PetramedAochE

Men de kommer säkert ut på youtube snart!

2008-11-15 @ 13:39:08
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0