Blondiebella VS SVT

Det är inte ofta jag kollar på Svt, det är typ endast när A tittar på barnprogram som vi har någon av de kanalerna på. Det känns som de fortfarande är kvar på stenåldern där.
Men i alla fall,  idag så såg vi på "Svensson svensson", och när programet var slut så berättade  hallåan att, jag tror det var imorgon, så var det någon som skulle intervjua bloggaren "Blondiebella" med betoning på bella.


Där fick jag vatten på min kvarn om man säger så :)

What? Blondiebella? Är det någon ny bloggare?
Man måste verkligen levt under en sten om man inte hört talas om Blondinbella!
Även om man försöker hålla sig undan, så finns hon ju överallt! Går ju inte en dag utan att man läser nått om henne eller ser henne på tv eller hör henne på radion. Det är heeeelt sannslöst ju!

Men tydligen har SVT klarat sig undan. Hur har de klarat sig från denna Blondinbellaepidemin? Finns det någon speciell metod man kan använda sig av? Något speciellt program till datorn som gör att alla sidor på nätet som innehåller blondinbellas namn inte visas? Något måste det ju använda sig av!?

Please teach me!!






Bilden är tagen från Aftonbladet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0