Inatt

E sov hela natten inatt!!!! Vi gick och la oss 23 (vintertid) och hon somna ganska snabbt och vaknade inte förän kl 7(!!), Ammade henne och sedan sov hon ända till kl 11!
Jag hoppas med hela mitt hjärta att det inte var en engångs företeelse men sån tur kan man väl inte ha...

Har jag berättat att A vaknade varannan timme tills han var 9-10 månader? Men jag tror att det var en vecka när han var ca en månad som han sov jättebra, och naiv som jag var trodde jag att han skulle fortsätta med det, men som sagt så blev det inte.

Därför vågar jag inte hoppas för mycket, men det har varit en underbar natt!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur gammal är E? Våran dotter har sovit hela nätter sen hon var...2 månader ung. Hoppas E fortsätter sova gott :)

2008-10-26 @ 20:37:50
URL: http://pupa.blogg.se/
Postat av: PetramedAochE

Hon är en månad (född 20 sept).

Åh, tänk vad skönt om hon skulle fortsätta sova hela nätterna!! (drömmer mig bort)



Vill nästan inte gå och lägga mig ikväll, för än sålänge så kan jag ju låtsas att hon alltid kommer sova hela nätterna i fortsättningen!

2008-10-26 @ 21:47:07
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0