oh, what a night...

Vi gick och la os vid 23.00 tiden i går men E ville inte somna.
Jag vet inte hur många gånger jag var uppe och gav henne nappen och klappade lite på henne, men det dröjde inte många minuter från det jag lagt mig ner tills det var dags att resa sig upp ur sängen igen. När klockan var 03.00 kände jag att nu klarar jag inte mer så då sa jag till M att nu var det hans tur.
Som vanligt så vill han ta med sig henne till våran säng och jag brukar totalvägra för jag vill att hon sak lära sig att somna i sin egen säng och inte vänja sig med att sov i våran. Sedan kan inte jag sova när jag vet att hon ligger i sängen för jag är så rädd för att jag ska rulla över henner...  Men i natt var jag så trött så jag orkade inte ta henne mer (vilket jag brukar göra när M vill ha henne i sängen). Men jag sa till M att han inte fick somna så länge hon är i våran säng, och allt gick nog bra för nästa gång jag vaknade var när min väckarklocka ringde 7.15 och då sov hon så sött i sin spjälsäng =)

Idag har jag dock så himla ont i huvudet så jag vet knappt vart jag ska ta vägen!
Huvudet bara spränger! Hoppas att det försvinner innan E vaknar igen (behöver jag säga att hon har sovit jättebra nu på morgonen/förmiddagen? ;)  )...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0