Shoppingresultat:

Ja, jag var ju som sagt på min lilla shoppingtur med mamma iallafall. Fast eftersom jag inte vet om jag får några pengar överhuvudtaget denna månad, och M antagligen inte får pengar för det 10 pappadagarna och mindre i lön eftersom han har varit borta från jobbet i 3 veckor så fick jag hålla lite i pengarna om man säger så.
Men det blev iallafall:

  • En Musikmobil till E. (mamma betalade: tack snälla mamma!)
  • En leksak som man (förhoppningsvis) kan sätta på E:s babygym
  • Två pyamasar till E
  • En mysdress till E
  • Alvedon, två paket (de går åt endel pga min ständiga huvudvärk och nu när M är sjuk)
  • Bafucin till M
  • V6 junior till A 
  • Mat
Sedan blev det lite fika, fast mamma betalade den också (tack snälla mamma igen)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0