Skulle straffa men blev bestraffad själv.... : (

A hade ingenting att göra förut idag och jag tänkte att vi då kanske kunde baka något gått.
Jag satte mig vid datorn för att leta upp något gott kakrecept på nätet när A började pratade om att han ville klippa i leksakskatalogen. Ja sa att han inte fick det eftersom vi bara har en jättesax som A har jätteproblem med att klippa med och som då kan resultera i att han klipper sig i fingret. Medan jag sedan satt där vid datorn i godanro och letade recept så kom jag att tänka på att det varit väldigt tyst. Jag ropade:

Jag:
Vad gör du?
A: Inget
Jag: Du gör inget bus va?
A: Nä!

Efter en stund till av tystnad så gick jag ut i köket och vad hittade jag inte där?
Jo, A med leksakskatalogen framför sig och saxen i handen!

Som straff så tog jag katalogen i från honom för en stund och sedan så sa jag att det inte skule bli någon bakning heller.
Så fort jag hade sagt det så ångrade jag mig, jag var ju jättekaksugen! Nu får jag vänta enda tills A gått och lagt sig innan det blir några kakor för mig, om jag inte är för trött då... *snyft*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0