Desperado

Igår när jag satt här hemma i min ensamhet så surfade jag in på Kissies blogg.
Där såg jag att hon hade en tävling där man kunde vinna presentkort på H&M!

Självklart ville jag ju vara med, så jag gjorde det man skulle göra dvs,

  • Länka i sin blogg och skriva att kissie är så generös.
  • Lämna en kommentar i hennes blogg.
Inte så avancerat, utan något som alla borde klara utan att göra bort sig allt för mycket, kan man tycka.



Men idag när jag går in och läser kommentaren som jag lämnade så... ja, jag vet inte...

Låter jag inte lite desperat?



Vad tycker ni?




Postat av: PetramedAochE

schyssta...kan inte jag få vinna?

Jag är tvåbarnsmamma och behöver kläder både till mig och till mina små kids som växer som gräs!

Snääälla! Det skulle vara såååå snällt!



 ....



Låt mig vinna annars skickar jag mammas papillonhundar på dig!!


...



Kom igen! Jag är faktiskt ganska snäll och go... ja, som person alltså.



...




Om jag inte vinner så tar jag det faktiskt personligt! Jag kanske till och med gråter en skvätt!




...




Alltså! Vad ska man säga för att vinna den här tävlingen egentligen?! Jag menar, här ber jag på mina bara knän... men ingen respons!




...




Min sambo är och bastar hos en kompis idag så jag känner mig så ensam här i soffan...

Skulle kännas mycket bättre med ett presentkort i fickan...




...




hmm... undrar om det framkommit att jag väldigt gärna skulle vilja vinna?

Annars så säger jag det nu: JAG VILL VINNA!!!




..





by the way, jag har länkat också: http://petramedaoche.blogg.se/2009/february/som-vanligt-vill-jag-vinna.html



2009-02-01 @ 00:29:01
URL: http://petramedaoche.blogg.se/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0