Jag har beställt!

Nu har jag precis klickat hem lite kläder till E och A, från Cool kids.

Ni har väl inte missat deras rea?

Det finns hur mycket fina kläder som helst för sanslöst låga priser!


När jag hade klickat klart var det en väldans lång lista i "kundvagnen", men M satt brevid mig och såg sträng ut så jag kände mig tvungen att ta bort endel av mina fynd-to-be.

Men detta är snart på väg hem till mig:

L inne till E, 40:-


Shorts till E, 40 kr



T- shirt till A, 63.88 kr



Poncho till E, 80:-

Och den här coola dräkten i 70-tals stil, kunde jag ju inte motstå!
Till E, 64.75 kr




Visst kommer de bli snygga i sommar, mina barn=)



Missa inte tävlingen jag har där ni kan vinna ett presentkort på 300:- att handla för hos cool kids?

Klicka HÄR för att komma till tävlingen!

Kommentarer
Postat av: Marina

de kommer bli coola :)

2009-02-08 @ 19:06:15
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Ulrika

Jättefina kläder!! =)

2009-02-08 @ 22:26:13
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0