Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad av söta Edvinsmamma

Jag känner igen denna utmaning och tror att jag har gjort den förut, men jag gör den igen=)


Fyra tv program jag brukar se:

Desperate housewife
Ugly Betty
Unga mödrar
Melodifestivalen

Fyra saker jag gjorde i går:

Ammade
Bytte blöja
Lagade mat
Bloggsurfade

Fyra saker jag längtar till:

Mammablogg-galan!!!
Sommaren
En hel natts sömn!
Deklarationen och de eventuella pengarna kommer

Fyra saker som står på min önskelista:

En ny bärbar dator
En plattång
Att E börjar sova hela nätterna
En snygg färdigväxt häck! .... ja, runt huset alltså...

Fyra saker jag avskyr:

När E vaknar 1 gång i timman hela natten
När det är stökigt hemma men jag inte orkar städa undan, för E vaknade en gång i timman hela natten!
När tankeverksamheten inte fungerar!
Personer som är förmer! Ni vet väl att det är Jantelagen som gäller här i Sverige!!!

Fyra saker jag tycker om att göra:

Pussa på min sambo och mina barn
Sova (om jag kan somna, och får sova i lugn och ro utan avbrott)
Blogga och Surfa
Ordna, fixa och planera

Fyra saker jag åt i går:

Smörgås
Spaghetti
Köttfärssås
Geisha och nutella-Cupcake


Jag utmanar:

Nadja
Malin
Marina
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0