Jag sover på soffan inatt...

Jag har precis bäddat ner mig i soffan, för inatt ska nämligen M ta hand om E!

M är ledig imorgon och eftersom jag typ håller på att bryta ihop av trötthet, efter två helt sömnlösa nätter, så bestämde vi att han skulle få ta E inatt. Jag ska amma henne en gång till, nästa gång hon vaknar , men sedan får vi hoppas att hon kan klara sig med nappen fram till morgonen.

Jag vet inte vad jag känner över detta..

Jag är överlycklig över att jag äntligen ska få sova, men M och brist på sömn är inte en så lyckat kombination så om E sover dåligt så kan nog morgondagen få en liten irriterad stämning över sig.

Det är läskigt att sova här nere själv
. Tänk om det blir inbrott...då blir jag den första de möter...

Jag kikade lite på E när hon låg och sov förut när jag var uppe och hämtade täcket och kudden. Hon låg där och såg så lugn och fridfull ut, helt oventandes om vad som väntar under natten.
Jag saknar henne redan...

Jag har förberett för den förväntade bröstmjölksläckningen och bäddat med plastadfrotté, handduk och lakan, så förhoppningsvis ska soffan klara sig. Vi får väl se.


Nä, nu tycker jag E kan vakna så jag kan amma henne en sista gång, och sedan så ska jag sova heeeela natten! 




Håll tummarna för att jag somnar bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0