Just nu:

Nu ska jag äta lite smörgås! Det har varit så mycket här hemma idag så jag har faktiskt inte hunnit få i mig någon frukost än, och snart är det ju dags för lunch! A däremot har ätit frukost 2 gånger i dag, så honom går det ingen nöd på =)

Vad händer idag här på PetramedAochE?


Jo, idag dras snart vinnarna i pippilottatävlingen! Det blir som vanligt A som får dra, och jag ska hålla tummarna för er allihopa!

Sedan så kommer en ny tävling läggas ut lite senare idag, och där är priset ett presentkort på 500 kr hos Sophie´s closet! Den får ni inte missa!


Men allt detta får vänta en liten stund, för nu ska jag som sagt äta smörgås!


Kram på er allihop!

Kommentarer
Postat av: Camla

Tackar! Ja det är väl bara till att hoppas att programmet fortfarande lever vidare tills dess :) Känner igen mig i det där med att frukosten lätt kan bli lite sen pga att det är så mycket annat som ska göras innan;) Hoppas smörgåsen smakade bra!

Kramis

2009-02-23 @ 14:08:52
URL: http://camla.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0