Melodifestivalen - deltävling 3

Recension:


Velvet:
Jag är väl inte så förtjust i verserna men när refrängerna kommer igång så bli det hela mer intressant. Då blir den faktiskt riktigt bra. Roligt med lite show också!


Rigo and the Topaz sound feat. Red fox:
Det svänger ju katten! Denna kommer gå varm på alla förfester runt om i sverige inom snar framtid! Inte traditionell melodifestivalslåt kanske men det kan funka ändå, det kan det! Me like iallafall!


Molly Sandén:
Jag hade mycket hopp inför detta men jag blev faktiskt inte så imponerad. Tyckte inte låten var speciellt bra. En vanlig dansbandstryckare. Synd...


E.M.D:
Detta var desto bättre! Bra låt, coola kläder och roligt att de försökte sig på lite dans också! De såg lite smått osäkra när det gällde dansen, men med lite mer träning så sitter det nog perfekt till den stora Eurovision songcontest! Yeees!


Mikael Rickfors:
Inte bra!


Maja Gullstrand:
Inget för melodifestivalen. Inget för mig. Jag somnar.


Sofia:
Är det bara jag som tycker att man ska sjunga på Svenska eller Engelska i melodifestivalen? Grekiska? Nä, det förstör allt! Annars var låten helt okej.

BWO:
Jag gillar egenligen BWO, men jag gillade verkligen detta! Jättebra låt!!





Bäst:
EMD och BWO


Sämst:
Mikael Rickfors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0