Melodifestivalen - deltävling 4

Äntligen dags för den 4:e och sista deltävlingen och ikväll hoppas vi självklar på AGNES här hemma hos PetramedAochE!! Vi får väl se hur det går..


Recension av melodifestivalen deltävling 4!



Agnes: Jättebra! Klädsen kanske inte är något jag skulle sätta på mig, men så har jag ju inte hennes kropp heller. En riktig disco-dänga var det iallafall!

Star Pilots:
Lite ripoff av Boy meets girl/Cabin Crew - Star To Fall , men A gillade den iallafall. Inte min favorit dock...

Susanne Alfvengren:
Vad läskigt det var! När man inte tittade så fick man ju upp bilden av hur hon såg ut förr i tiden, rösten hade ju verkligen inte åldrats. Men när man tittade upp så så var hon plötsligt mycket äldre! Jag gillade det, men den ska inte vinna för den har ingen chans mot övriga europa.

Anna Sahlene & Maria Haukaas Storeng:
Me like a lot! Versen var sådär, men refrängen var bäst. Dock tycker jag att de skulle ha mer lika kläder. Maria borde ta på sig hudfärgade strumpbyxor.

Thorleifs:
Det svänger! Men dansband har haft sin tid i melodifestivalen.Sorry..

Sarah Dawn Finer:
En riktig Powerballad! Äntligen! Jag älskar detta! Superfin klänning också!

Next 3:
Jag gillade INTE rapparna! Det hela blev mycket bättre när spanskakillen kom, men det räcker ju inte. Mitt tips till next 3: Släng ut rapparna och bli NEXT 1 istället!

Marlena Ernman:
Nej men Gud. Jag vet inte vad jag ska säga, det var änna pinsamt... M tyckte den var grym (dvs bra), jag vet inte om vi hörde samma låt.





Kvällens Bästa:
Sarah Dawn Finer


Kvällens Sämsta:
Marlena Ernman

Kommentarer
Postat av: Moolin.se

va läskigt, jag sa precis samma sak om starpilots!

2009-02-28 @ 21:20:34
URL: http://www.moolin.se
Postat av: PetramedAochE

Men det var ju typ samma låt ju! =o =D

2009-03-01 @ 17:47:11
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0