Morgonen

Imorse försov jag mig!

Jag hade glömt att ställa klockan men vaknade lägligt ca en kvart efter att den i vanliga fall ringer, och kände att något var på tok.  Det var väl ingen direkt fara men det blev ändå lite stressat och huvudvärken dök ju självklart upp med engång. Den har ju en tendens att göra det såfort jag blir lite stressad...

A var redan vaken så han fick sätta på sig sina kläder medan jag väckte E och gjorde i ordning henne. Sedan fick vi skynda oss ner och äta frukost innan det var dags att gå iväg till dagis.

När jag kom hem kände jag mig lite smått död, E har ju som vanligt sovit dåligt inatt och denna morgonstressen som blev har inte gjort min trötthet gott kan jag säga.

Men jag tänker som jag alltid gör; Inatt kommer hon säkert sova jättebra och jag kommer få vakna upp pigg och utvilad!

Någon gång borde det ju slå in!

Kommentarer
Postat av: Janeth

Känner igen mig, men på något underligt vis så fixar man det mesta ändå, trotts att de få timmarna man får lov att sova ifred är väldigt lätt räknade.

Håller tummarna för att din önskan slår in.

2009-02-24 @ 12:38:14
URL: http://fembarnsnettan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0