Osynligt gravid?

Jag har aldrig förstått hur man kan missa en graviditet.
Speciellt när man är så smal som tjejen i den HÄR artikeln!

Okej att man kan ha tur och slippa undan alla graviditetskrämpor men barn och fostervatten tar ju plats, hur kan det inte synas på en sådan liten kropp?

Jag förstår inte...


Något jag inte heller förstår är varför de inte skyddat sig ordentligt.

"I skiftet mellan minipiller och p-stav strax efter Elliots födelse hade det hänt. Och åtta månaders graviditet hade passerat obemärkt – igen."


Ta reda på vad som gäller vid byte av preventivmedel!

2 barn av "misstag" när man är 16 år?
Kanske det är dags att tänka på avhållsamhet ett tag framöver.




Kommentarer
Postat av: Marina

jag läste denna artikel med.. det är bara JÖSSES

2009-02-12 @ 15:08:01
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: PetramedAochE

Ja, jag förstår liksom inte!

100% förnekelse kan jag tänka mig!

2009-02-12 @ 15:41:43
URL: http://petramedaoche.blogg.se/
Postat av: jessica

det kan ju inte vara sant! jag tror på Förnekelse.



och vad händer med fostret om man fortsätter använda preventivmedel med hormoner Samtidigt som man är gravid?



nä jag tror detta är bluff och båg!

2009-02-13 @ 14:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0