Sjukstugan - fortsättning

E är fortfarande inte bra. Fortfarande jätteförkyld och lite feber har hon nog också. Jag är inte 100% säker för batteriet på rumptermometern är tydligen slut, eller om den har gått sönder helt...  Det måste fixas iallafall, för jag har lite svårt att tänka mig att det skulle gå med våran muntermometer! Sen har vi en örontermometer också, men jag litar inte riktigt på den. Jag blir så osäker på om jag gör rätt eller inte.

Sen tror jag att hon eventuellt har ont någonstans också. Hon är så ledsen. Vill inte äta ordentligt.

Ont i magen?
Ont i örat?
Ont i halsen?
Ont i huvudet?

Kan hon inte lära sig att prata lite snabbt så hon kan tala om hur hon mår, var hon har ont!
Kanske är hon bara gnällig för att det är jobbigt att vara förkyld...


Usch, må hon bli frisk snart!


Kommentarer
Postat av: Marina

ahh nu uppdarterade du äntligen ;)



HOPPAS HON KRYAR PÅ SIG!!! kram

2009-02-16 @ 12:34:18
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0